.

 

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack för din kommentar! :) Jag känner igen det, vet precis vad du menar. Min mamma är också lite viktfreak, har ångest över vad hon äter osv. Som man hört: Bakom varje ätstörd finns en mor... haha vet inte vem som började med det citatet/ordspråket w/e.

Vad jobbigt att behöva få sånna kommentarer, klart man tar åt sig! Usch vad hemskt, är det dina föräldrar du bor med eller?

Tror du har helt rätt där, folk har svårt att sätta sig in i hur det är. Jag tänker på mig själv, jag hade ingen aning om ÄS på riktigt, hur det var, knappt att det fanns, förens jag fattade att jag själv hade det. Och ja, det blir verkligen en identitet, och en identitet som man vill känna igen sig i, flickan som inte äter, hon som är så smal, hon som är så tunn, nej vänta inte på henne, hon ska inte med till matsalen ändå, eller hur?
Och så skönt att få höra de kommentarerna.

Visste inte om din blogg, är du ny i "bloggvärlden" eller har du haft en annan blogg förut? :)

2014-04-14 @ 22:01:31
URL: http://minspegel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0